سوالات متداول در نرم افزار وب

۲۸ تیر پیوند کوتاه بدون دیدگاه

نحوه راه اندازی نرم افزار وب روی سیستم و فایل های مورد نیاز ؟

نحوه راه اندازی در قالب  یک راهنما در پک نرم افزار تحویل مشتری می شود . در همان پک ، فایل های مورد نیاز و پیشنیاز نصب ارایه می شود .

دیتا ها در نرم افزار وب و حضور و غیاب چگونه بارگزاری می شود ؟

تمام اطلاعاتی که به نرم افزار حضور و غیاب تایگر داده می شود در نرم افزار وب نیز مشاهده می شود پس قاعدتا نیاز به ثبت مجدد در وب نیست .

فرق بین کار بر ادمین با کار بری که در وب تعریف شده و دسترسی کامل به تمام قسمت های وب دارد ؟

تفاوت اصلی آن در این است که قسمت چارت سازمانی که در نرم افزار وب جهت تفکیک پرسنل از لحاط قسمت و اختصاص آنها به یک مدیر خاص است فقط از طریق کاربر ادمین امکان پذیر است . یعنی حتی اگر یک مدیر با دسترسی کامل تعریف کنیم نمی تواند جزییات چارت سازمانی را ببیند .

کاربرد هماهنگ سازی مرخصی ؟

مرخصی بر خلاف ماموریت سقف دارد پس در نتیجه محدوده استفاده شده آن توسط یک کاربر خاص باید دقیق محاسبه شود . هرگاه یک کاربر درخواست مرخصی را از طریق برنامه وب به مدیر خود ارسال کند و در صورتی که زمان ثبت مرخصی در دستگاه با زمان ثبت شده در نرم افزار اختلاف زمانی داشته باشد تا ماکسیمم نیم ساعت را می توان توسط این گزینه هماهنگ و تنظیم کرد و اضافه بر آن از کارکرد کم می شود ( پرسنل باید دقت کنند که مرخصی خود را در دستگاه برابر با زمان درخواست شده در نرم افزار ثبت کنند )

نحوه درخواست مرخصی ؟

بعد از اینکه برای هر کاربر یک اکانت در نرم افزار وب تعریف شد در قسمت سطوح دسترسی باید برای همه کاربران معمولی یا خاص گزینه درخواست تیک بخورد . در این صورت کاربر با وارد شدن به وب ( از طریق یوزر و پسوور خود ) وارد گزینه درخواست شده و با انتخاب مرخصی و دادن زمان درخواست شده و ثبت آن ، درخواست خود را ثبت کرده و این درخواست بنا بر تنظیمات نرم افزار در اختیار مدیر واحد قرار می گیرد که مرحله بعد تایید و اعمال در گزارش ماهیانه کار بر مورد نظر است

دیدگاه ها

دیدگاه شما