سوالات متداول نرم افزار Attendance management

۲۷ تیر پیوند کوتاه بدون دیدگاه

اطلاعات تردد که از دستگاه از طریق فلش فراخوانی شده چطور به نرم افزار ارسال شود؟

داده-مدیریت usb disck – self service reader – تایید – ورود داده های ثبت شده – ورود از usb دیسک – ok

حذف رتبه مدیر از دستگاه از طریق نرم افزار attendance management

دستگاه را به نرم افزار از طریق شبکه ارتباط می دهیم.در قسمت دستگاه گزینه مدیریت دستگاه رو انتخاب کرده و در صفحه باز شده گزینه حذف رتبه مدیر رو انتخاب می کنیم.

نحوه گزارشگیری از نرم افزار attendance management

بعد از انتقال اطلاعات از دستگاه به نرم افزار گزینه گزارشگیری را انتخاب می کنیم. در صفحه گزارشگیری بعد از انتخاب اداره و نام و تاریخ مورد نظر گزینه محاسبه رو کلیک می کنیم.گزارشات در صفحه گزارشگیری بصورت جدول نمایان می شود.

نحوه حذف تردد از صفحه گزارشگیری

تردد مورد نظر را در صفحه گزارشگیری در تب استثنائات ورود و خروج ثبت شده انتخاب می کنیم، در قسمت راست صفحه گزینه حذف انتخاب شده را انتخاب کرده، بعد در قسمت پایین گزینه اعمال کلی رو انتخاب می کنیم. تردد مورد نظر حذف می شود.

چرا در جدول گزارشات در صفحه گزارشگیری در تب استثنائات شیفت ستون ورود و خروج را خالی میاورد؟

چون به پرسنل شیفت اختصاص داده نشده است.در قسمت زمانبندی افراد، فرد مورد نظر را انتخاب کرده سپس بر روی مرتب سازی شیفتها کلیک کرده و در قسمت لیست زمانبندی های اعمال شده علامت + را انتخاب می کنیم –در صفحه مرتب نمودن شیفتهای شخص، شیفت مورد نظر را انتخاب کرده و در قسمت پایین تاریخ مورد نظرمان را ویرایش می کنیم-تایید-در صفحه گزینه های حضور و غیاب افراد نیز گزینه تایید رو می زنیم. در صفحه زمانبدی تردد افراد، باید ستون شیفت برای فرد انتخاب شده پر شود.

چرا در صفحه گزارشگیری شده از نرم افزار فونت ها را فارسی نشان نمی دهد بصورت یک زبان نامشخص نشان داده می شود؟

باید office 2007 enterprise رو نصب کنید.

دیدگاه ها

دیدگاه شما